Friss hírek

Kérem a friss híreket e-mailben!
50plusz.hu hírek

Vezessen naplót, könnyebben fogy!

kategória: Elhízás, Táplálkozás

A hosszútávon is sikeres diéta megvalósításához nagyban hozzájárul, ha "fogyinaplót" vezetünk. Ez a módszer lehetőséget kínál arra, hogy folyamatosan vezethessük étrendünket, feljegyezhessük az elvégzett testmozgást, de nem utolsó sorban azt a célt is szolgál(hat)ja, hogy érzéseinket kifejezhessük - ad tanácsot a hatékony fogyókúrához a Magyar Elhízástudományi Társaság által is támogatott új kezdeményezés indult "Tudatos fogyás" program.

A kampányszerű villámdiéták helyett ajánl hosszú távú, kiegyensúlyozott diétát a www.konnyenfogyok.hu oldal, ahol szakértők is válaszolnak az érdeklődők kérdéseire, és receptek, kalóriatáblázat is könnyíti az étrend megválasztását.

A jó fogyókúrás napló ismérveiről az alábbiakat írják: szerepeljen benne a kezdő súly és bizonyos időközönként az elért eredmények. Napi bontásban jegyezzük fel, hogy mit, mennyit és mikor ettünk, mennyit és mit mozogtunk.
Azt is érdemes leírni, hogy milyen a hangulatunk, tehetünk személyes megjegyzéseket az adott naphoz.
Mindez hozzájárul a becsületesebben betartott fogyókúrához, hiszen az ember elszámol a tetteivel, papíron.

A fogyókúrás napló abban is segít, hogy szakemberrel konzultáljunk az étrendünkről, hiszen bármikor bemutathatjuk az elmúlt időszak diétás programját.
A Magyar Elhízástudományi Társaság fel szeretné hívni a figyelmet arra, hogy a hosszú távú testsúlycsökkentéshez meg kell változtatni életvitelünket és gondolkodásmódunkat.
Gondosabban kell megalkotni a bevásárlólistánkat, el kell olvasni a termékek címkéjén lévő információkat, korszerűbb főzési eljárásokat kell megtanulnunk.

Ha szeretne fogyni, használja testsúly-kontroll szolgáltatásunkat, ahol vezetheti fogyókúrás naplóját!

Alacsony kalóriatartalmú recepteket talál a HáziPatika.com Egészség-receptek oldalán is!

2008.09.22 16:08:46

forrás: HáziPatika.com


Cikkajánló

Témakör: Mozgás

Ötven felett a futópadon

A rendszeres mozgás pozitív hatásairól mindenki sokat tud, ám mégis vannak, akik félelemből, az egészségi állapotuk vagy az életkoruk miatt nem kezdenek el sportolni. Pedig az óvatos, fokozatos és körültekintő mozgás az időseknek is jót tesz!

tovább

Tippek:

Napi 10 gramm tökmag elfogyasztása mellékhatás nélkül segít enyhíteni az inkontinencia- és prosztata-gondokat. Kiskertben is termeszthető, finom zöldség a Cucurbita pepo.


Szponzorált hirdetések