Friss hírek

Kérem a friss híreket e-mailben!
50plusz.hu hírek

Nem egyszerű lefogyni!

kategória: Elhízás

Szakértők szerint a tartós fogyás elérése nem egyszerű. Dr. Jessica Bartfield, a Gottlieb Memorial Kórház munkatársa úgy véli, a sikeres fogyáshoz nélkülözhetetlen a megfelelő motiváció és az alapvető életmódváltás, aminek megfelelő rögzülése nagyjából három hónapot vesz igénybe, és a legfontosabb, hogy a kezdeti kudarcok ellenére sem szabad feladni a célt. Dr. Bartfield néhány jó tanáccsal szolgál.

Először is, soha ne hagyjuk ki a reggelit! Ha az ébredést követő egy órán belül fogyasztunk valamit, azzal húsz százalékkal fellendíthetjük szervezetünk metabolizmusát.

Súlyunkat hetente egyszer ellenőrizzük! Így azt is hamar észrevesszük, ha visszakúszna néhány leküzdött kiló.

Naponta egy órát mozogjunk! Nem muszáj edzőteremben , megteszi a hólapátolás vagy a porszívózás is. A tévézést azonban próbáljuk heti tíz óra alá szorítani, így több időt nyerünk testmozgásra. Apró dolgokkal is sokat elérhetünk, parkoljunk a céltól messzebb az autónkkal, lift helyett válasszuk a lépcsőt, távirányító helyett váltsunk manuálisan csatornát.
Az így végzett többletmozgást rögzítsük egy naplóban! A bevitt kalóriamennyiséget is érdemes feljegyezni.

Világos, reális célt tűzzünk ki magunk elé! Először érdemes azt elhatározni, hogy testsúlyunk tíz százalékától megszabadulunk, ám elhatározásunk mellett tartsunk is ki, és ne csak a hétköznapokon, hanem a hétvégeken is.

Segítséget jelenthet, ha egy barát vagy akár egy szakember támogatását kérjük. A segítő arra is figyelmeztethet, ha netán letérnénk a helyes útról. A család támogatása is nagyon fontos.

2012.01.10 00:02:00

forrás: Medipress


Tippek:

Minden évben ellenőriztesse vércukorszintjét. Még jobb, ha teljes vérképet csináltat.


Szponzorált hirdetések