Friss hírek

Kérem a friss híreket e-mailben!
50plusz.hu hírek

Egyszerű gyakorlat a stressz ellen

kategória: Reumatológiai problémák, Stressz

Itt egy remek módszer nyakunkban, vállunkban és a hátunk felső szakaszában érzett fájdalom és görcs enyhítésére. Ezt a gyakorlatot végezheti asztalánál ülve, a számítógép előtt eltöltött hosszú órák után, vagy telefonálás közben is.

Médiatár főoldal
videó

Ezt is ajánljuk: munkahelyi nyaktorna

Ezt is ajánljuk: munkahelyi nyaktorna
Üljön egy stabil szék szélére kényelmesen, lába derékszöget zárjon a talajjal, csípőszélességben. Kulcsolja össze jobb és bal karját a könyökénél, majd tenyereit egymás felé nyomva olyan erősen, ahogy csak bírja.

Belégzéskor emelje fel a karjait, miközben felső hátszakaszát homorítja. Maradjon így néhány lélegzetvételnyi ideig.

Ezután engedje le a karjait kilégzésre, állát közelítse a torka felé, hátával domborítson.
Maradjon ebben a C-alakú testhelyzetben. Érezze, hogy hátának alsó szakasza megnyúlik, és hátán keresztül a vállai is.

Lélegezzen be, emelje fel karjait, ismételje meg a homorítást, majd lélegezzen ki ismét, és újra maradjon a C-pozícióban. Amikor visszatér a normál testhelyzetbe, kulcsolja össze karjait és ismételje meg a gyakorlatot.

Videó: HáziPatika.com

2010.07.19 00:02:00

forrás: Medipress


Cikkajánló

Témakör: Mozgás

Aki túlélte a csodát

Négy éve él új szívvel Aranyos István tokiói és mexikói olimpikon, magyar bajnok tornász. Visszanyert egészségét a magyar szívgyógyászok, sebészek szakmai tudásán kívül élete nagy szerelmének, a tornasportnak köszöni.

tovább

Praktikák:

Gyógynövénytár

Gyógynövénytár
tovább

Tippek:

A piaci és főként haza zöldségek frissebbek, ezért nagyobb vitamintartalmuk. Ha nyugdíjas, kihasználhatja a délelőtött, a piac általában szerdán délelőtt a legolcsóbb.


Szponzorált hirdetések