Mozgássor

Torna 70 körülieknek

A rendszeresen végzett torna még kilencvenéves kor felett is nagyon sok kedvező hatást fejt ki. Javítja a hangulatot, csökkenti a rossz mozdulatból származó törések, sérülések kialakulását, mivel javítja a mozgáskoordinációt. Emellett az izomerő megtartásában is részt vesz. A vérkeringés javítása révén serkenti a szervezet oxigén-ellátását.

21. gyakorlat:

21. gyakorlat

1. A szék mögött megtámaszkodom. Bal lábam hajlított térddel felemelem, jobb kézzel bal sarkam megérintem. Ügyelek arra, hogy a törzsem egyenes maradjon.

2. A gyakorlatot a másik irányban is elvégzem.

22. gyakorlat:

22. gyakorlat

1. A szék mögött megtámaszkodom. Bal térdem behajlítom, sarkam hátra emelem. Jobb kézzel a bal sarkam megérintem.

2. A gyakorlatot a másik irányban is elvégzem.

23. gyakorlat:

23. gyakorlat

1. A szék mögött megtámaszkodom. Jobb lábam nyújtott térddel oldalra emelem, miközben a lábfej pipál.

2. Jobb térdem behajlítom, a lábfejem hátralendítem. A gyakorlatot mindkét irányban elvégzem.


Egészség témájú olvasnivalók a weben

Praktikák:

Mozgássorok

Mozgássorok
tovább


Szponzorált hirdetések