Mozgássor

Torna 70 körülieknek

A rendszeresen végzett torna még kilencvenéves kor felett is nagyon sok kedvező hatást fejt ki. Javítja a hangulatot, csökkenti a rossz mozdulatból származó törések, sérülések kialakulását, mivel javítja a mozgáskoordinációt. Emellett az izomerő megtartásában is részt vesz. A vérkeringés javítása révén serkenti a szervezet oxigén-ellátását.

21. gyakorlat:

21. gyakorlat

1. A szék mögött megtámaszkodom. Bal lábam hajlított térddel felemelem, jobb kézzel bal sarkam megérintem. Ügyelek arra, hogy a törzsem egyenes maradjon.

2. A gyakorlatot a másik irányban is elvégzem.

22. gyakorlat:

22. gyakorlat

1. A szék mögött megtámaszkodom. Bal térdem behajlítom, sarkam hátra emelem. Jobb kézzel a bal sarkam megérintem.

2. A gyakorlatot a másik irányban is elvégzem.

23. gyakorlat:

23. gyakorlat

1. A szék mögött megtámaszkodom. Jobb lábam nyújtott térddel oldalra emelem, miközben a lábfej pipál.

2. Jobb térdem behajlítom, a lábfejem hátralendítem. A gyakorlatot mindkét irányban elvégzem.


Cikkajánló

Témakör: Egészség

Betegszállítás

Mit tegyünk, ha speciális szállításra van szükségünk, mert egészségi állapotunk nem teszi lehetővé, hogy tömegközlekedési eszközzel, vagy családtagunk, jó barátunk személygépkocsijával jussunk el a kórházba vagy a gyógykezelésünk helyszínére?

tovább

50plusz.hu Fórum

Szponzorált hirdetések