Mozgássor

Torna 50 körülieknek

A rendszeres torna képes késleltetni az öregedéssel együtt járó kedvezőtlen élettani változások nagy részét. Ezzel nem csak az életminőség, hanem az időskorban jelentkező betegségek nagy része kivédhető, megelőzhető. Az izomerő és hajlékonyság nő, a mozgáskoordináció javul.

26. gyakorlat:

26. gyakorlat

1. Hanyattfekszem, bal lábam kinyújtom, jobb térdem behajlítva a hasamhoz szorítom.

2. Jobb lábam magasba emelem, térdem kinyújtom, karommal segítem a mozdulatot. A gyakorlatot mindkét irányban elvégzem.

27. gyakorlat:

27. gyakorlat

1. Térdelőtámaszba helyezkedem, bal lábam behajlított térd mellett felemelem, miközben a fenék, törzs izmai megfeszülnek.

2. Bal behajlított térdem a törzs mellé emelem, miközben a fenék és törzs izmai megfeszülnek

3. Bal lábam hátra, magasba lendítem, térdem nyújtom. A három részbol álló gyakorlatot a másik irányba is elvégzem.

28. gyakorlat:

28. gyakorlat

1. Térdelőtámaszba helyezkedem. Jobb karom előre, bal lábam hátra lendítem, miközben a törzs izmai megfeszülnek.

2. A gyakorlatot a másik irányban is elvégzem. A gyakorlatot mindkét irányban elvégzem.

29. gyakorlat:

29. gyakorlat

1. Letérdelek, törzsem egyenes, karom előrenyújtom.

2. Törzsem hátradöntöm, miközben a fenék, has, comb izmai megfeszülnek.

30. gyakorlat:

30. gyakorlat

1. Letérdelek, törzsem bal karom hátra lefelé fordítom, jobb karom felemelem, miközben törzsem balra fordul.

2. A gyakorlatot a másik irányban is elvégzem.


Tesztajánló

Asztma-kontroll teszt

Ön asztmás, és szeretné tudni, milyen mértékben van kézben tartva a betegsége? Tesztünk segítségével ezt könnyen megtudhatja!

Egészség témájú olvasnivalók a weben

Praktikák:

Gyógynövénytár

Gyógynövénytár
tovább


Szponzorált hirdetések