Mozgássor

Torna 50 körülieknek

A rendszeres torna képes késleltetni az öregedéssel együtt járó kedvezőtlen élettani változások nagy részét. Ezzel nem csak az életminőség, hanem az időskorban jelentkező betegségek nagy része kivédhető, megelőzhető. Az izomerő és hajlékonyság nő, a mozgáskoordináció javul.

6. gyakorlat:

6. gyakorlat

1. Terpeszállásban, egyenes törzs mellett jobb vállam felhúzom, miközben bal vállam egyenes vonalban rögzítem.

2. Ugyanezt a gyakorlatot a másik irányban is elvégzem.

7. gyakorlat:

7. gyakorlat

1. Terpeszállásban, egyenes törzs mellett bal sarkam felemelem, testsúlyom bal térdemre helyezem, miközben térdem behajlítom.

2. Súlyom visszahelyezem a függőleges síkba, miközben bal sarkam nem érinti a talajt. A gyakorlatot mindkét irányban elvégzem.

8. gyakorlat:

8. gyakorlat

1. Terpeszben, egyenes törzzsel jobb sarkam kitámasztom, jobb lábam nyújtom, bal lábamra helyezem a testsúlyt és bal térdem lassan behajlítom.

2. Testsúlyom középre helyezem, jobb lábfejem visszateszem a talajra, bal térdem kinyújtom.

9. gyakorlat:

9. gyakorlat

1. Terpeszállásban, egyenes törzzsel karom mellső középtartásba emelem, könyököm behajlítom, kezem ökölbe szorítom.

2. Mindkét térdem behajlítom, két alkarom összenyomom, miközben törzsem egyenes, csuklóm ökölbe szorított.

10. gyakorlat:

10. gyakorlat

1. Terpeszállásban, egyenes törzs mellett két karom behajlítom, könyököm magasba emelem, miközben két öklöm egymáshoz szorítom.

2. Egymáshoz szorított öklöm mellett könyököm összeérintem, két alkarom összenyomom.


Tippek:

A sport és testedzés a legjobb immunrendszer-erősítő! Mozogjon rendszeresen! Csak arra ügyeljen, hogy megizzadt állapotban ne menjen hidegre, és vegyen magára pulóvert, míg lehűl! Még jobb egy meleg zuhanyozás!

Tesztajánló

Asztma-kontroll teszt

Ön asztmás, és szeretné tudni, milyen mértékben van kézben tartva a betegsége? Tesztünk segítségével ezt könnyen megtudhatja!

Praktikák:

VitaminABC

VitaminABC
tovább


Szponzorált hirdetések