Mozgássor

Nyújtás

A nyújtás lassú, kitartott feszítéssel jellemezhető, amely néhány (max. 15) másodpercig tart. Ahogyan az izom nyúlik, úgy növelhető a nyújtás ereje és a mozdulat mélysége. Törekedni kell arra, hogy az izomzat soha ne fájjon. Ha nyújtás során figyeljük a légzésünk ütemét, akkor a gyakorlatsor és a regenerációs hatás fokozottabb lesz.

16. gyakorlat:

16. gyakorlat

A gyakorlat a comb hajlító izmainak nyújtására szolgál. Hanyattfekvésben jobb lábam hajlítom, közelítem a mellkasomhoz. Bal lábam a földön nyújtva marad.Ellenkező lábbal is elvégzem a nyújtást.

17. gyakorlat:

17. gyakorlat

1. A gyakorlat a vádli nyújtására szolgál. Nyújtott karral vállmagasságban falhoz támaszkodom, bal lábam nyújtva, sarkam nem emelem fel a talajról, jobb lábam egy lépéssel előrébb, térdem hajlított. A gyakorlatot mindkét lábbal elvégzem.

2. Előre tolom a csípőm

18. gyakorlat:

18. gyakorlat

1. A gyakorlat a vádli izomzatának nyújtására szolgál. Nyújtott karral vállmagasságban falhoz támaszkodom, előre döntöm a csípőm, bal lábbal megtámaszkodom, jobb lábam a falhoz szorítom, sarkam a talajhoz rögzítem. A gyakorlatot mindkét lábbal elvégzem.

2. Előre tolom a csípőm


Praktikák:

Gyógynövénytár

Gyógynövénytár
tovább

Tesztajánló

Asztma-kontroll teszt

Ön asztmás, és szeretné tudni, milyen mértékben van kézben tartva a betegsége? Tesztünk segítségével ezt könnyen megtudhatja!


Szponzorált hirdetések