Kriston Andrea

Mozgás
Kriston Andrea

A testmozgást idős korban sem szabad elhanyagolni, csak éppen ügyelni kell arra, hogy változtak a csontok, az izmok...

Összesen: 122 cikk

Zord idők: hogy óvjuk ízületeinket?Zord idők: hogy óvjuk ízületeinket?A hideg nem kíméli szervezetünket: a bolond szelek szinte "kifújják" a lelkünket, a hőmérséklet-csökkenés hatására gyakrabban fájlaljuk ízületeinket is. Mit tehetünk télen, hogy megóvjuk őket?Megjelent: 2013. február 6.Élvezetes, de veszélyes isÉlvezetes, de veszélyes isA síelés olyan dinamikus mozgást igényel, amely szinte az összes izmot megdolgoztatja. Ez nem az a sportág, amelyet egyik napról a másikra meg lehet tanulni, de érdemes, és sosem késő kipróbálni, persze kornak és erőnlétnek megfelelően.Megjelent: 2013. január 30.Konditerem, nemcsak fiataloknakKonditerem, nemcsak fiataloknakAz edzőterembe járás korunk egyik legdivatosabb sporttevékenysége. Egyre többen látogatják a gombamód szaporodó konditermeket, ahol ideálisak a körülmények az állóképesség fejlesztésére, sőt még a szociális érintkezésre is.Megjelent: 2013. január 24.Egészséget zeneszóraEgészséget zeneszóraMozogni muszáj, ha egészségesen és sokáig akarunk élni. De milyen mozgást válasszon, aki elszánja magát? Akár hiszi, akár nem, a mozgásforma, amit a legtöbben űznek Magyarországon, nem a foci, hanem az aerobik.Megjelent: 2013. január 15.Ne álljon bele a görcs!Ne álljon bele a görcs!Ki ne tapasztalta volna még azt a kellemetlen érzést, amikor váratlanul görcs hasít a lábába, nemcsak séta, hanem akár alvás közben, éjjel is? Mit lehet tenni, hogy elkerüljük ezt a fájdalmas élményt, vagy minél hamarabb megszabaduljunk tőle?Megjelent: 2013. január 11.Csontvédő praktikák: sosem későCsontvédő praktikák: sosem későA csont és a rajta tapadó izmok tömege, ereje szoros összefüggésben áll egymással. A mozgás javítja a csontok vérellátását, alkalmazkodásra ösztönzi a csontszerkezetet, a fokozott terhelésnek megfelelően a csonttömeg is növekszik - és fordítva.Megjelent: 2013. január 3.Gyógyító sportGyógyító sportA sok ülés valóságos merénylet az egészségünk ellen, bele is lehet betegedni: gyakori oka például az elhízásnak. Aki pedig beteg, az kímélje magát, így szól a dogma. Nem is jut eszünkbe sporttal kúrálni magunkat. Pedig nem lenne oktalanság.Megjelent: 2012. december 19.Fájó ízületek, gyógyító mozdulatokFájó ízületek, gyógyító mozdulatokA fájó ízületeket sokszor kímélni akarjuk, és még a legapróbb mozdulatoktól is óvjuk sajgó tagjainkat. Pedig a jól fölépített gyógytorna nemhogy ártana, inkább segíti az ízületi panaszok kezelését és megelőzését.Megjelent: 2012. december 6.

Ugrás a lap tetejére

Szponzorált hirdetések