Kriston Andrea

Mozgás
Kriston Andrea

A testmozgást idős korban sem szabad elhanyagolni, csak éppen ügyelni kell arra, hogy változtak a csontok, az izmok...

Összesen: 122 cikk

Tekerje magasra a pulzusátTekerje magasra a pulzusátA tél, a kevesebb testmozgás és főként az ünnepek körüli bőséges táplálkozás miatt jó néhány kilót is felszedtünk magunkra. Aki eddig nem tette meg, most nyárig még megszabadulhat a feleslegtől.Megjelent: 2013. április 3.Fitball: cserélje labdára a széketFitball: cserélje labdára a széketA sok üléstől fájó derék, elmerevedett váll okozta problémákra megoldást jelenthet egy nem szokványos ülőbútor, a fitball, ez a folyton mozgásban lévő, ülve is állóképességet növelő óriáslabda.Megjelent: 2013. március 27.Csak a pihent szívet terheljük sporttalCsak a pihent szívet terheljük sporttalA gyakori feszültséggel, kimerültséggel terhelt szív először kíméletre, pihenésre szorul, és csak az után képes könnyedén teljesíteni megterhelő fizikai erőfeszítéskor.Megjelent: 2013. március 19.Régi gyógymód a ma emberénekRégi gyógymód a ma emberénekKönnyebben megelőzhetjük a betegségeket, ha sikerül egészséges bioritmust kialakítanunk, amely energikus hétköznapokat garantál számunkra. Kneipp tanácsait követve megteremthetjük az egyensúlyt.Megjelent: 2013. március 12.Itt az ideje mozdulni!Itt az ideje mozdulni!Ha a változókorba érő nő eddig még egyetlen mozgásformát sem gyakorolt azon kívül, amellyel mindennapi munkája, háztartása, a gyermeknevelés járt, épp ideje elkezdenie, hiszen a menopauza tüneteit csökkentheti vele.Megjelent: 2013. március 5.Az erős csontokértAz erős csontokértA csontrendszer gyengülése gyakran oka az időskori csonttörésnek. Igyekszünk táplálkozással, súlyosabb esetben gyógyszeresen fokozni csontozatunk kalciumtartalmát, de arra nem csupán a bevitt anyagok összetétele hat.Megjelent: 2013. február 26.Mozogja le a koleszterint!Mozogja le a koleszterint!Akármilyen korú is valaki, egészségére nézvést egyáltalán nem közömbös, hogy sportol-e vagy sem. A vér koleszterinszintje talán semmi mással nem befolyásolható olyan eredményesen, mint a rendszeres mozgással.Megjelent: 2013. február 19.Squash: a tömény mozgásSquash: a tömény mozgásHa kevés az ideje sportolni, kezdjen el squasholni! A squasht magyarul fallabdának is nevezik, és "menedzsersportként" is emlegetik, nem annyira a költségek miatt, hanem azért, mert koncentrált és intenzív.Megjelent: 2013. február 13.

Ugrás a lap tetejére

Szponzorált hirdetések